Hiss och diss!


Kungarna av Tylösand:

Jag älskar verkligen detta program och älskar när dem gör bort sig totalt inför hela Sverige^^
Alla klagar på detta men jag tycker att detta är urbra, haha!



Dem rödgröna:

Sverige är och kommer alltid vara en förebildsland och dem rödgröna vill göra så att vi visar världen att vi kan ta tag i miljön och göra den bättre!



Moderaterna:

Moderaterna betalar bloggare och andra människor för att säga åt dem att dem ska säga att dem gillar moderaterna och att dem tänker rösta på dem.
Moderaterna är ett jävla piss parti med en urkorkad partiledare!



Skrytsamma bloggare:

Dem flesta stora bloggare skryter dag in och dag ut på att dem är något och att dem tjänar mest pengar i Sverige, men fuck no att dem gör!
Hatar att läsa bloggar som säger "Jag har råd men inte ni"
Liksom, vad in i .... Man har väl en blogg för att det är roligt och för att man vill skriva av sig? Och att man vill vara en god förebild?? Men så är det visst inte nu förtiden utan allt handlar om pengar.....

Kommentarer
Postat av: Ducky

Om bloggarna; Jag håller med. Det är sjukt irriterande att många kända bloggare skryter om att de har råd med allt etc.. Ingen bryr sig om det. Men tyvärr så är de så pengakåta, så de gör allt för pengar. Mer eller mindre T_T

2010-09-26 @ 23:30:09
URL: http://missducky.eu

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0