Hur jag gör yoga?

Nu är jag ganska arg och därför ska jag göra yoga.
Många undrar hur man gör yoga och hur man lär sig att slappna av.
Jag brukar först sätta mig i en avslappnad ställning.
Och andas ut och in några minuter. Sen startar jag någon lugn låt eller något med naturen.
Enya är ett bra val^^

Sen gör jag de övingar jag måste gör för att slappna av vissa delar av kroppen. Finns hundratals olika yoga ställningar för att slappna av bena t.ex.^^
Sen är det bara att andas ut och in och inte tänka på någonting.
Låt dig åka med in i musiken och känn harmoni...

Mer kan jag väl inte säga för vet inte hur jag ska skriva hur man gör, men testa detta^^
Här är en låt som får mig att slappna av....
Finns dock så mycket yoga musik så det är svårt att välja^^

Kommentarer
Postat av: HOMOFOBEN !

Asså fyfan vad bög du är.

Kört upp kuken i din gaypojkvän än eller?

Han som ser tiieep exakt ut som diih :)

2010-09-19 @ 21:47:47

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0