Lovely day?

Njee min dag var inte bra om man säger så^^
Bussarna gick inte ut till där jag bor så jag fick lifta och missade första lektionen!
Därför gick jag till Din Sko och H&M i gbg och köpte boots och en cardigan^^
Sen kom jag till skolan och då hade vi rörlig bild som vi inte gjorde så mycket på.
Satt mest och skrattade, haha...
Fick skuts hem av mamma<3

Längtar tills vintern för då kanske vi tar flyget till värmen och ser pyramider.
Säger inte mer än så^^

Men nu ska jag laga mat och vettni, 11 hudlager har försvunnit i mitt ansikte efter alla salvor, så jag ska sluta med dem ett tag...
Men men, ha det så bra<3


Din sko 499kr


Cardigan 149kr H&M

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan va gay :O! +o(

2010-09-07 @ 14:30:08

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0