MIN DAG!!! wuhu..

Idag råkade jag vakna lite sent och såg att klockan var ju redan över 10 och därför gick jag inte till skolan^^
Så jag åkte iväg med Carro till stan mm och hade det supermysigt^^
Vi åt på thailenskt café mm.

Och bara så ni vet, jag såg JONAS BANE!!!! Kim i andra avenyn för första gången och han var bara 2 meter ifrån mig!
Tänkte skrika och böla och fråga efter hans autograf men så blev det inte..
Dock hoppade han in i en bil som kördes av en bög! (vet vem bögen var nämligen...)
Man börjar få sina funderingar om andra avenyn har gjort Jonas mer gay??



Sen har det inte vart så mycket mer händelser idag. Vi har kollat på film, SALT och Eclipse.


btw, blogg awards är ju faktiskt snart och ni kan rösta på min blogg genom att klicka här.
Skulle bli grymt glad om ni gjorde det, <333



Looki idag^^

Kommentarer
Postat av: Caroline

Du bad mig rösta igår när vi pratade om bloggen i bilen, så jag gjorde detta nu. =) Kan man rösta fler än en gång? =)

2010-09-04 @ 13:27:24

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0