Tatuera...

Vill verkligen tatuera in en kinesisk text på vänsterarmen men jag vet inte vad jag vill ha...
Tänker om jag ska ha något som är poetiskt vackert eller mitt namn eller något annat?

tex: 爱你到明天破晓
(Älskar dig tills morgondagen gryr)

Asså det finns jättemycket jag vill ha men jag vill speciellt ha något som påminner mig om dem jag har förlorat, något som berör....
Aja, jag får väl se vad det blir men ska i alla fall försöka komma på något snart för jag vill ha en tatuering innan jul!

Kommentarer
Postat av: Något

Förlåt lillen, men det finns inget värre än svennar med kinesiska textsnuttar som tatueringar...



eller jo det gör det nog.



i varje fall, spendera minst en månad i kina innan du bestämmer dig för något sånt.

2011-03-25 @ 15:28:50
Postat av: Något

... kom och tänka på något dessutom...



"Älskar dig tills morgondagen gryr"



det är inte speciellt länge... engångsligg much?

2011-03-25 @ 15:31:03

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0