Bye bloggisch

Idag har jag kännt att jag måste börja ta tag i mitt liv.
Känner att jag är en halv meter inne i väggen!!
Är trött hela tiden...
Och min läkare sa att jag skulle sluta blogga och vara inne så mycket på facebook.
Bara för att jag ska börja tänka på annat.
Och jag tänker nu faktiskt göra det, för även om ni är runt 700 läsare så måste jag börja tänka på mig själv och min hälsa!
Jag hoppas ingen av er bli ledsna men vem vet, jag kanske börjar blogga till sommarn igen :)

Hoppas ni får en fortsatt trevlig kväll och så ses vi till sommarn igen :D
Kram på er

Kommentarer
Postat av: Amanda

Lägg av du får inte sluta blogga!!!!!

Vad ska jag då läsa för blogg :O

Sluta inte!

2011-04-01 @ 23:43:37
Postat av: Amanda

Lägg av du får inte sluta blogga!!!!!

Vad ska jag då läsa för blogg :O

Sluta inte!

2011-04-01 @ 23:44:09
Postat av: fanofBieber

:O

Man kan väll inte bara sluta blogga sådär :O

Fast om du känner att det är rätt val så ska du göra det-

Synd bara när du har en sådan underhållande blogg (a)

2011-04-02 @ 00:17:38
Postat av: Anonym

DET VAR PÅ TIDEN

2011-04-02 @ 00:21:34
Postat av: Anonym

Nej! Du får ju inte sluta blogga!

2011-04-02 @ 11:55:41

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0