Flying without wings

Tjo i trosa^^
Här kommer jag in med ett litet inlägg så där sent på dagen som bara jag kan lyckas göra^^
Förstår inte hur kass jag börjar bli på att blogga haha :)

Dagen har vart lika simpel som att koka makaroner..
Foto med gnäll och redovisning uppskattas haha :D
Sen blev det hemfärd och se på project runway (love it)
Och nu ligger jag här som en soffpotatis och degar mig :)

Och eftersom detta inlägget är av 100 % spontanhet så vet jag inte vilken bild jag ska visa.
Men eftersom mode alltid uppskattas så lägger jag upp en bild som visar att skin och läderjackorna är inte ute!
Jag älskar min och har den varje dag^^
Läderjacka med vit t-shirt, snygga jeans och brillisar så har man en snygg outfit :D

Tack för mig :p

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0