Love and Scream

Vilken dag, vilken dag!!!
Idag så åkte jag till stan där jag gick runt och väntade medans sötnosen skulle sluta^^
Blev attackerad av 3 duvor och blev frågad om jag ville köpa hasch, cp ja ve^^
Sen åkte jag till slottskogen där jag skulle möta honom och vi kollade på djur och hade det väldigt mysigt :D
Efter mycket mys så åkte vi till stan för att äta :D
Har blivit väldigt nyttig av mig (dock unna jag mig en cola idag)
Sen var jag tvungen att ge mig hemmåt :/

Det fortsatte med att vi åkte till bion där vi mötte upp 3 st :)
Massor med folk!!! helt sjuk vad folk det var och brorsan tog på sig Scream dräkten!!!
Många ville ta foton mm :p
Sen var det filmdags och jävlar vad bra filmen var!!!!
Helt otroligt awsome hahahaha :D

Sen såg jag Anton Hysén!!! Jag dog ju typ...
Dock var han fulare i verkligheten men nice att få se honom, stolt :D

Det var typ min dag, kram på er<3


Sötnosen på en "brygga"
God och nyttig lunch..
Biljett
Brorsan i scream dräkt^^

Kommentarer
Postat av: Anonym

När får vi se han framifrån då? ;)

2011-04-16 @ 11:21:45
Postat av: Anonym

Såg er tillsammans igår på ett café i nordstan.

Gud vad söta ni var tillsammans :D

2011-04-16 @ 15:45:49
Postat av: miixx

tuff blogg ^^ vill du följa varann via bloglovin ?

2011-04-16 @ 19:03:21
URL: http://miixx.se
Postat av: Anonym

Han ser snygg ut bakifrån :P Grattis, är glad för din skull att du hittat någon du gillar! =)

2011-04-17 @ 12:26:34
Postat av: Andrea

Eddie! grymt! han är snygg bakifrån måste bara tyda på grymt snygg framifrån med, sån e bara naturens lag! ;-) hoppas man kan få se er tillsammans! <3

2011-04-17 @ 16:28:04
URL: http://turkosaprickar.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0