Nordstan där allt händer

Spontant blev det idag då jag, mamma och grannen Kate åkte till Nordstan.
Jag skulle nämligen köpa 2 smycken^^
Det slutade med att det blev lite mer än 2 smycken ;)
Jag fick köppt en hel outfit, topp till tå :)
Fick köppt saker som jag ska ha till en plåtning på tisdag^^
Fick en t-shirt för att jag var söt och nu är hela min kostym komplett :D
Sen blev det Sibylla och massor med trevligheter :p
Älskar Nordstan för där händer allt



Allt är från H&M
Dock ser man inte halsbandet..


Lite annat^^
Rosen och plåster är för plåtningen

Kommentarer
Postat av: natalie

Snygg outfit :D

Är du också från h&m? :P Skoja, nemen dt va riktigt fint & sommrigt :)

2011-04-02 @ 23:08:40
URL: http://nataliehenriksson.blogg.se/
Postat av: Paatrick

Snygg du är :)

Väldigt snygg outfit, blev sugen på scarfen

2011-04-03 @ 12:41:12

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0