Söt som en nalle

Idag var ju en bra dag!
Försov mig så jag åkte till Lina och vi gick och köpte en blomma och fixade lite^^
För jag hade råkat glömma alla saker hemma haha :p
Men sen fick vi veta att vi inte hade någon lektion så vi började fota och det blev hur bra som helst :D
Lina är ju så söt att fota så det är awsome^^
Jag fotades med en söt nalle och det blev några superfina bilder.
Nu är jag hemma och ska mysa ner i sängen då det regnar ute.
Film och mys = helt ok :D

Hoppas ni har haft en lika bra dag som mig


Sötaste bilden ever^^
Tagen av Lina Ekstrand

Kommentarer
Postat av: Lina

Tack Eddie :)

Du är super rolig att fota med :)

Glad att du gillar bilderna :)

Kramar

2011-04-05 @ 16:38:53
Postat av: Calle

söt bild på nallen och dig ;)

och det är sant :D :D trot eller ej :P

2011-04-05 @ 19:40:51
URL: http://saeaung.blogg.se/
Postat av: Anonym

Den sötaste film jag någonsin sett!

2011-04-05 @ 19:58:51
Postat av: Anonym

Du är verkligen söt på denna bilden

2011-04-06 @ 00:47:14

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0