Varning!

Wooohooo!
Äntligen har fortsättningen av den mest romantiska serien i världen börjat!
Christian and Oliver
När jag börja titta på det på nätet blev jag väldigt glad för man får vara hur man vill i dagens samhälle^^
Dock pratar dem tyska men översatt till engelska så det blir ju bra för mig^^
Har sett 300 avsnitt så det hjälper än till att bli bättre på engelska :)

Så här kommer en liten varning till videon. Är du homofob, kolla inte!!!
Ni som inte är, kolla^^

Plus den har världens finaste låt :D
Westlife in my <3
Får lite nostalgi från när jag mötte dem, så lovely


Inget konstigt alls

Kommentarer
Postat av: Calle

vill se den serien eller jag ska se den nu!!!!!!!!!!!!! så vacker :D

2011-04-11 @ 14:13:30
URL: http://saeaung.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0