FREEEEDOM!

Det är fredag och jag är FRI!
Äntligen säger jag bara haha :p
Nee men veckorna har gått väldigt fort eftersom jag mötte så många underbara människor^^
Vissa var ju sk*t men det behöver dem inte veta ;)

Nu är det en vecka hemma då jag ska packa klart allt och sova sönder^^
Tror inte jag kommer få så mycket sömn nere i Alanya haha :p
Ska verkligen bli skönt att komma bort och få träffa mina vänner igen :D
Då kommer det säkert bli att vi går på en strippklubb om dem har (inga tjej strippor) eller ;)

Men nu måste jag sova bort all värk i ryggen och i mina fingrar efter all råttknull som vi spelat haha!
Natti natti

Kommentarer
Postat av: Hanna

Fett gött med alanya kusinen!

Hur snygg header som helst har du nu förresten :D

Kika in min nya blogg - början på något stort ;) Yeeah!

2011-08-06 @ 14:17:13
URL: http://hannasays.spotlife.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0