Jesus i karpärnan, gryyymt

Asså ibland kan man se unga med mega stora talanger!
Liksom det finns unga som är världstjärnor och då pratar vi om åldern under 15 :)
Såg nyss en tjej på tv som jag kolla upp dirrr och såg att hon är en mega super duktig sångerska på ynka 12 år!
Liksom hallå 12 år och så grymt bra... vad hände med rättvisan i världen...
Jag vette fan vad jag fick... att jag kan se in i framtiden (endast ynka stunder) när jag sover och inser efter en tid då det händer det jag drömde verkligen händer.
Inte någon talang men det var väl det^^
Man önskar ju att man kunde sjunga lika bra som.. hmm kommer inte på vilken jag ska välja men någon bra^^
Det är fuskigt och orättvist i världen :/
Ibland undrar jag om "gud" satt på dass då han skapade mig...
Fast då har han suttit på dass många gånger eftersom flerprocentigt av befolkningen i världen, har ingen talang alls...

Aja här har ni henne den begåvade flickan på 12 år! (kolla in hennes andra låtar på youtube)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dina blogginl'ägg tar död på mig, av skratt!

2011-08-11 @ 18:05:46

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0