Smorda plåtar på begelskeppet

Brooooom...broooom..kabommm
Hejsan svejsan, jag är tillbaka igen för att ge er ett spännande inlägg som egentligen ingen kommer bry sig om^^
Livet vill verkligen inte vad jag vill ibland och ibland får man faktiskt ta vissa saker bra. Som när en hare kommer på påskafton och tigger godis... ja då får man ta det bra. Men just nu kan jag fanemig inte ta det bra!!!!
Hilary Duff ska ha en bebis!!! Inte med mig och det är där det dåliga ligger!!
Liksom hallå Hilary, skulle inte du och jag åka kärlekstunnel för att sen bli gifta... Nepp antagligen inte :/
Nu undrar säkert många (det få läsare jag har kvar) Är inte du bög?
Först och främst, vrf heter det bög?? Liksom ett så fult ord till något så fint :(
Men jo, men det betyder inte att jag inte vill gifta mig med världens snyggaste tjej^^
haha... retfullt, ja vet..
Som en glass i öknen, mycket retfullt!

Men om vi ska hoppa till andra nyheter, (borde kanske göra ett program, Eddiboi´s nyheter lika färska som gammla) I övermorgon drar jag till Alanya där solen väntar på mig för att göra mig brun igen. Ser ju ut som en..hmm...hmm.. en svensk för tillfället då jag knappt har en badbyxe rand (istället för bikini rand) ;)
Så det längtar jag som en galning till, skulle dock inte förvåna mig om planet krascha då jag inte har haft otur på väldigt länge haha...
Ska i alla fall när jag är där tända ljus för katja :)
Det var ju trots allt så att hon dog då jag var utomlands, och varje gång jag är utomlands nu så tänder jag ljus och slänger i en lapp i havet + blommor.

Men med detta sagt så tänkte jag bara säga att ni får ha 2 underbara veckor och jag hoppas ni gör något roligt :)
Kram på er alla^^

 
Kommentarer
Postat av: Alice

Jag tycker personligen att fikus låter mycket bättre ;)

2011-08-26 @ 20:24:57

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0