Bombay!... Va? släppte du dig....

Vakna 7!!!
Asså känn på den, vem går liksom upp 7 när man är ledig?
Jo det gör jag, och det var för att se på glee avsnitt^^
Jag är som besatt av allt det här med glee och när man vill bli glad så ser jag på dem :D
Men eftersom jag inte kan ladda ner resterande avsnitt så måste jag börja plugga...
Men mitt huvud klarar inte mer snart, jag ska kunna allt det här till veckan som kommer:
Buddismen
Hinduismen
Judendom
Allt om universum och om molekyler
Allt om riksdagen
Allt om brott och straff
Regeringen
Socialpsykologi
Svenska...

Listan kan göras väldigt lång :(
Så det är bara att börja arbeta och ha fokus.
Så tjing på er :)


Looove<3

Kommentarer
Postat av: Annica Kvck

Glee är bäst! <3 :)

2011-02-27 @ 14:27:39
URL: http://kvickis.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0