Duktigt, mycket bra, godkänt

Sitter här nu i min säng, helt utmattad i fingrarna efter att ha gjort ett helt kap i Svenska boken. Ondskan!
Den har jag legat efter med sen tvåan så det var på tiden den blev gjord, eller hur^^

Dock försov jag mig så jag missa mitt prov kl 11 imorse men ska prata med honom och be om en annan dag :)
Skippade att gå helt idag bara för att jag ville ha klart svenskan och när jag får ett ryck (ett nu vill jag göra läxor ryck) ja då struntar jag i skolan och gör läxorna. För det är inte ofta jag får sådana ryck och därför ligger jag alltid efter med läxor ;)

Men när jag var klar med det så ville jag se på en film så det fick bli The Tourist
Mycket bra film, loove^^

Kommentarer
Postat av: Nattan

Hur många läsare har du per dag? jag menar inte det här på taskigt vis, utan undrar bara. Det är intressant att veta hur många läsare en blogg har.. kanske bara är jag som tcyker, men, men.. hoppas du svarar :)

Jättebra blogg, läser den nästan varje dag! :)

2011-02-08 @ 16:14:03

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0