En asiasisk frukost med kärlek

Morgonen har vart kanon hitills. Vaknade ju ganska sent så det är lunch för mig nu^^
Men när jag vakna så hade jag en katt vid halsen. Var ju tvungen att putta bort han efter att jag sagt "älskar dig" Något jag sagt många gånger redan idag :D
Sen la han sig på sin vanliga yta och då bestämde jag mig att ta och byta sängkläder igen. Det räcker att han sover 2 dagar i min säng och jag måste göra slut på en halv roller! helt sinnes.

 



(ni förstår nog att jag blir trött på att byta sängkläder hela tiden^^)



Sen var min kära moster här för att vägleda mamma hur hon ska möblera om i lägenheten^^
Så nu är dem iväg och ska kolla möbler mm, awsome :)

Men innan dem åkte så åt vi frukost och jag drack ur våran japanska servis, jättefin är den.
Och teet smakade faktiskt lite bättre, konstigt.

Kommentarer
Postat av: julia

ha en bra alla hjärtans dag!=)



om du inte redan gjort det, kan inte du lägga en röst på min skrutta då!?=)

http://www.viforaldrar.se/omslagstavling/?view-id=38169

2011-02-14 @ 14:39:03
URL: http://juliaaker.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0