En höna på vift

Hej alla!
Innan jag börjar att se på melodifestivalen så tänkte jag visa hur min dag har varit^^
Har ju vart på svenska mässan idag och vart på båtmässa :D
Den var väldigt bra och vi mötte några av Linas kompisar som vi hängde med ganska mycket^^
Dem var lite homofobiska och fattade inte att jag var gay :p
Hahaha ;)

Men jag hade en underbar dag med en underbar vän :D <3

Btw, vi såg massor med snyggingar, åt lite godis från alla som bjöd och såg bonde söker fru Carl-Petter :D
Awesomness
Dock tog jag inte med kameran så ni får nöja er med mobilfoton^^


Carl-Petter med flickvänn^^

Det fanns jättemånga sådana här bastutunnor...


Drömboende??

"Eddie flyttar in" en ny tv serie som kommer i höst^^

Jag idag :D
Skjorta: H&M
Byxor: Top Shop
Klocka: Ur och Penn
Armband: Ullared

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dy fyller mina drömmar var natt! Sötast i bloggvärlden e du<33333

2011-02-05 @ 22:09:35
Postat av: Corneliusingelin

Very nice site!

2011-06-22 @ 08:24:02
URL: http://corneliusingelin.blogcheapster.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0