En snigel, en mask, en sengångare...

Känns hemskt!
Jag kan ju inte blogga typ längre för att jag har så mycket läxor att göra att jag vet inte vad jag ska ta mig till.
Antingen IG och inte kunna gå ut eller få G och vara sjukt trött...
Säger bara till alla ni unga som läser min blogg, något som faktiskt är runt flera hundra! Gör era läxor för det slutar bara dåligt om ni inte gör dem och känner ni att ni är trötta och inte hänger med? Ja men så har jag kännt men när jag väl fått en sak klar så blir jag så glad att jag kan dansa hela natten lång :D

Skolan är inget ställe för mig, utan världen behöver mig och inte i skolan!
Men men... Så nu vet ni vrf det blir så dåligt med bloggen.
Men snart är det lov och då ska jag inte plugga lika mycket men aja hur om helst så blir det bättre snart :D

Tycker ni är grymma som fortsätter att läsa min blogg även om det inte kommer upp några inlägg, tack :D


Detta är mig i tecknad form! Ser ni, ingen dator = inga inlägg... :/

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0