Görvarmt då det är kallt

Hej tjinifixen, sitter i skolan nu och om ca 30 min börjar min lektion^^
Asså jag måste säga att det finns inget bättre än sol på morgonen, det får en känsla av varmt^^
och idag kunde jag skippa jackan, vantarna och mössa, awsome :D
Men tog med det i väskan i fall att :)

Folk såg på mig som om jag inte var klok där jag gick i bara skjorta haha ;)
Men men, är det sol så är det och då ska man sola det man kan sola...

Och idag är det en fin dag för idag ska jag och Lina äta på kinarestaurangen här i Kungälv och det kommer bli gottigott, så därför bär jag skjorta idag. Sen blire att bara plugga och efter det möte.
Men nu måste jag göra andra saker så tjing på er<3


Jag bara älskar att leka söt^^

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Skojaru,? Var ju svinkallt idag

2011-02-09 @ 14:45:40
URL: http://mathilas.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0