Information om informationen

Hej hello, godbye^^
Idag har det vart stan med Lina och det var awsomeness :)
Hittade en jättemjuk, snygg skjorta i army stil
Och Lina hittade sin jeans klänning :D
We have always fun hehe^^

Plus vi såg en vandrande Grönsak!!!
En tjej med jättegrönt hår gick förbi och jag ba:
"Där går en grön sak" och det blev grönsak hahaha dagens ^^

Men nu har jag lite brottom för jag kom precis hem och ska nu äta, sen se på tv och sen kolla tider tills imon.
Ska ju till Frida imon där jag, Frida och Nanna ska jobba med vårat projektarbete :D
Känner dock inte för det för jag har massor med andra viktiga saker att göra men men, vill ju ha ett bra betyg i projektarbete också :)

Men tjing, visar min skjorta imon :D


RANDOM

Kommentarer
Postat av: Calle

super snygg bild:P

2011-02-15 @ 22:14:56
URL: http://saeaung.blogg.se/
Postat av: Lina

OMG vilken bild :P

Men awsome day :D

GRÖNSAK xD HAHA

2011-02-16 @ 02:01:50

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0