Kärleken övervinner allt

Imorgon är det alla hjärtans dag.
Det betyder att alla har någon att älska.
Nu tror ni säkert: "nej det finns ju dem som inte ens har någon familj, hur kan du ens säga så"
Men det heter ju inte ALLA hjästans dag för inget^^
Man behöver inte ha nära kontakt med någon, utan bara om man tror på kärleken så räcker det.
Det finns jättemånga som går till gravar imorgon och tänder ett ljus. Man tänker på dem som man älskat och fortfarande har i sitt hjärta. Sen finns det dem som är med sina vänner, vänskap är ju en sorts kärlek.
Sen är dem flesta med sina familjer för att man älskar sin familj mer än något annat.
Och sen har vi dem som är med sina djur, en kärlek mellan djur och människor.
Och sen har vi alla turturduvor som har en pojk/flickvän att vara med.
Och kom ihåg! Imorgon är alla läggningar tillåtna, allt är kärlek så ingen ska dömmas!

Jag kommer fira alla hjärtans dag med att tända ett ljus och lägga på älven för att jag älskar Katja.
Sen ska jag vara med min familj och skicka lite fina sms :D
Ingen ska känna sig ensam imon ^^

På bloggen blire kärlekstema med ganska många inlägg :)
Så full dag imon med många händelser :D

Och något bra är att jag mår bättre nu så jag ska ta och röra på mig, men ha en fortsatt härlig söndag<3

Kommentarer
Postat av: Calle

vackert skrivet :D

2011-02-13 @ 21:43:50
URL: http://saeaung.blogg.se/
Postat av: Albertiris

Merci for all the wonderful writings

2011-05-30 @ 09:46:15
URL: http://albertiris.blog-howto.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0