märkligt när något är märkligt

Godmorgon och ush säger jag bara. Det regnar och jag har knappt sovit något...
Ser ut som ett dött lik ^^
Men igår var det ju kul verkligen, host!
Jag och brorsan såg på paranormal activity 2 innan vi gick och la oss!
Nog för att filmen var väldigt dålig och att ettan var så mycket bättre så hatar jag att sova efter sådana filmer^^
Inte för att jag är rädd men det känns obehagligt på något vis ;)
Sen blir det ju inte bättre av att vakna mitt i natten och se nisses ögon 5 cm ifrån mig, kolla ner på mig!
Fan vad rädd jag blev hehehe...

Men men, idag blire skola och sen blire att åka hem till Nanna och där ska vi göra lite mer på vårat projektarbete :)
Även imon ska vi jobba hela dagen tills jag måste hem för att gå på möte ;)
Men tjing för nu måste jag dra mig


Inget bra att se på innan sängdags^^

Kommentarer
Postat av: Calle

du det kan ajg förstå :P

2011-02-02 @ 10:11:49
URL: http://saeaung.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0