Mitt stösta hjärta under dagen går till....

Ni som läst min blogg borde ju fatta att jag inte har någon pojkvän även om jag skriver till världens sötaste person :D
Men mitt största hjärta idag kommer inte heller gå till familjen eller mina vänner även om dem betyder väldigt mycket.
Utan mitt hjärta kommer gå samma väg som många andras hjärtan, till andra sidan av det levande.
Håller faktiskt på att skriva en bok om just den sidan^^
För mitt hjära går som varje år nu i 2 år till Katja.
Hon som gjorde att jag inte tog livet av mig, hon som visade närhet när jag behövde henne och hon som visade sig vara mer än ett husdjur. Hon var en ängel. Hon tog hand om alla som behövde hjälp och det är henne jag har att tacka för, för att vi har Nisse :D

Hon får mitt största hjärta och ikväll ska jag tända ljus för henne <3

(ta vara på alla i din närhet, inte bara människor för djur som människor, ALLA är vi lika mycket värda att älskas)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Naw det är så gulligt att man börjar gråta, hoppas du får en jättefin dag<3 <3 <3

2011-02-14 @ 12:46:21
Postat av: -Linda-

Gud vad sööt hon var. Förstår att du saknar henne<3

2011-02-14 @ 14:04:55
Postat av: Calle

awww vad gulligt du skrev det <3<3<3

2011-02-14 @ 21:55:39
URL: http://saeaung.blogg.se/
Postat av: Calle

awww vad gulligt du skrev det <3<3<3

2011-02-14 @ 21:55:42
URL: http://saeaung.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0