När dunderburgaren är lös brakar allt sönder

Trogna smala, korta, långa, tjocka, arga eller glada läsare.
Godmorgon på er :D
Vaknade runt 2 idag och asså shit vad trött jag är, helt sjukt!
Men men, det var bara att gå in i duschen och bli pigg, men blev ju bara ännu tröttare :/
Sen tog jag och gjorde lite på en läxa och ja det är allt jag hunnit med. Snart blire middag (frukost för min del)
Bra Eddieponken bra!!!

Btw alla tror ju att jag jämt har sett bra ut, host! Eller att jag alltid har vart medveten om vad jag har på mig.
Men så har det bara vart i snart 2 år!! I ettan på gymnasiet så var jag ju först emo, sen fjortis...
Det förklarar en hel del :p
Jag såg på bilder från 8:an - 9:an och fick panik bara för att jag var fullständigt kär i en samtidigt som jag såg förjävlig ut! Men det tyckte jag ju inte då^^ Men fett hår och fula kläder är ingen hit så alla som vill vara ihop med mig måste duscha minst 1 gång om dagen! Klä sig rätt och inte använda för mycket parfym ;)


övergång från emo till fjortis
(så jävla ful)

Kommentarer
Postat av: Mitt namn är såklart hemligt :)

Haha! Åh! Vad fint!

Men verkligen, en gång om dagen?

Det låter kanske äckligt men man ska duscha varannan dag under vintern.

2011-02-07 @ 13:13:12
URL: http://hegemoni.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0