Var, säg mig var!

Det trista vädret gör ingen glad och jag är lika trött som en mammut...
Och då kan jag ju passa på att göra ett inlägg om vart jag, Frida och Nanna ska åka i augusti.
Eftersom en läsare skickade ett gulligt mail och frågade vart vi skulle bo på Zakynthos, så ska jag nämligen visa hotellet för er^^

Vi ska bo på Denny´s inn (byggt 1991)
Ett ställa för dem som gillar det lunga men ändå vill ha nära till allt ståhej.
Kalamaki är också den delen av Zakynthos som ligger närmast flygplatsen.
Det gör att det kommer flyga plan över oss hela tiden men jag är väldigt van vid det^^
Sen är det 5 km till den största staden och 1 km till Laganas som är av av dem största partyställerna i Grekland :)

Och det var det...


250 m från stranden (en bra sträcka för att få motion)





Kommentarer
Postat av: Amanda

Tack fö svaret och vad fint det ser ut, hoppas ni får det jättetrevligt :D

2011-02-26 @ 22:12:25
Postat av: kattis

googlade lite om zante så kom jag in på din blogg haha! när ska du åka? :)

2011-03-22 @ 11:13:32

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0