Årets första inlägg

Hej alla, sitter nu på ett kafé här i Egypten och äntligen kan jag komma in på bloggen och inte bara facebook :D
Men nätet är väldigt segt så det blir inga bilder på resan just nu men det kommer dyka upp en Egypten flik där man kan se alla bilder, text mm.

Här är väldigt varmt och jag har bränt ansiktet så jag får inte sola det något mer...
Men dock blire här svinkallt på kvällarna!! Helt sjukt, men tror ni blekisar har det värre hemma i Sverige...
Sen längtar jag hem för maten är superdålig här, har fått äta ris till lunch och middag varje dag! sjukt trött på det! Donken när jag kommer hem, jupp :D
Sen längtar jag tills man slipper pruta överallt, till och med på apoteken!
Sen finns det inte en enda pryl här nere som är värd att köpa så alla som tror dem ska få julklappar kan ju se in i månen efter dem^^

Aja, sen har man vart fast i en sandstorm och vart i alla faraoers gravar och sett på världens största stenkomplex. Har även simmat med fiskar och sett stora korallrev. Har ridit kamel mm .)
Aja nu ska jag inte skriva mer för det blir ändå mycket när jag kommer hem :)
Men ha det jättegött och önskar er alla en ny start på det nya året, kram



Jag just nu

Kommentarer
Postat av: Anonym

Masades vad söt man är på bilden då. Älskar dig puss

2011-01-05 @ 05:14:47
Postat av: Anonym

Menade naww

2011-01-05 @ 05:17:21

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0