Egypten, resten av resan...

Sista inlägget om Egypten är nu äntligen här.
Men ni kan alltid gå in på kategorin Egypten resan och återblicka.
Men först ska jag visa er lite bortglömda bilder och vart hotellet låg!

Hoppas ni har gillat alla bilder . Men om ni inte gjort det, säg då till så jag vet det när jag åker till Grekland i sommar. Så jag kan förbättra det som vart dåligt :)


Där pilen pekar där är vårat hotell, Aqua Fun (ett av dem sämsta hotellen!)

Vrf så dåligt hotell?? Jo i den här röran bodde vi i! Där pilen visar låg vårat rum. Även det var trasigt med bara 2 fungerande kontaktuttag. Dem bygge dygnet runt och gjorde det jävligt fort! Det fanns inget bygga när vi kom!
Men men, Apollo ni ska bara veta vilka bilder jag tagit!! mohahah....


Och då medans dem byggde som värst så gick jag och mamma och tog en drink eller något gott på COSTA som Starbucks ungefär :D Brorsan var med andra människor hela tiden så han följde aldrig med...

Efter maten kunde man gå och kolla alla "butiker" och se alla deras vattenpipor som fanns överallt!

Eller ta ett dopp vid stranden :)

Jag med någon konstig hatt och en bild på poolen på hotellet och där pilen visar, där bodde vi :)

Jag red kamel en kväll :)
Dock så han vi bara ta ett kort där jag satt vid marken. kameran dog precis när kamelen reste på sig och gick iväg med mig :(

Det var det... Tänkte visa en bild som jag tog på planet när vi åkte hem. Det var på eftermiddagen så vi han se solen gå ner, jättefint verkligen, eller vad tycker ni? :D


Bättre kvalite kan man inte få med ett så skitigt flygplansfönster! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jättefina bilder :)

varför blir inte du uttagen till årets blogg?

2011-01-23 @ 10:34:38
Postat av: Nanna

HAHAHAHAHAHA!!!!!! LÄSTE TOTALLY FEL FÖRST!!! tyckte de stod kamelen dog xD HAHHAHA garvar som fään :D

2011-01-25 @ 23:46:27

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0