Far away

Asså jag har mött många fula, ilskna busschaufförer men idag mötte jag den ilsknaste någonsin.
När jag skulle av så satt jag längst bak och jag tryckte på stopknappen. Den funka inte så jag tryckte på ytterliggare än men den gav inget ljud ifrån sig. Då provade jag med en tredje men den gjorde samma sak.
Då tänkte jag att aha, dem kanske inte ger ifrån sig ett ljud utan schaffisen ser väl det på sin instrumenbräda...
Då bara han kör när jag står upp vid dörren och jag skriker "hålla jag ska av"
Då tvärstannar han så jag flyger fram och slår i benet.
Sen tittar han bak och skriker "jävla idiot du får trycka på stoppknappen om du ska av"
Sen började han köra igen och jag hinner trycka på nöd "stanna" knappen som gör att dörrarna öppnas och jag hoppar ut i farten. Dock inte så hög fart men ändå!!!

Har ringt till västtrafik nu men dem frågade om det satt några andra på bussen. Och nej jag var ju den sista som skulle av. Då säger dem, då finns det inget som talar för att detta har hänt. Och jag spelade ju inte in så jag får skylla mig själv antar jag :/

Men då sa jag till dem "så om någon blir våldtagen av schaffisen och det inte finns några andra på. Ska den personen då inte få kunna anmäla?" Och då la dem på...

Jävla svin säger jag bara, så det var min moment of the day!



Sen var det ju redovisning idag och när jag satt där så var jag så fruktansvärt hungrig så jag fick knipa för att min mage inte skulle kurra. Så när jag skulle börja prata var jag så nervös över att få en sådan där konstig "rap" ni vet. Och därför tror jag att många trodde jag var hyper nervös, men så var det inte^^ bara hungrig^^
sen var det att åka hem :D


Btw jag har hittat låten jag ska sjunga på idol :D
Far away med nickelback :D

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0