Guide till er vilsna

Jag måste be så mycket om ursäkt till alla ni som inte fått veta hur man hittar äldre inlägg än dem som visas.
Kolla på kategorier om ni är ute efter ett speciellt inlägg.
Eller så kollar ni på arkiv där hela månaders inlägg ligger. Man kan gå så långt tillbaka att man ser mitt första inlägg.
Så vill ni veta vad som hände förra veckan så klicka på Januari på arkiv och bläddra ner^^

Så då vet ni det ;)

Men nu över till något annat.
Jag är inget stort fan av Katy Perry men måste ju säga att Firework är ju grym^^
Ja, jag är sent ute men som sagt hon ligger inte bland min musiksmak :)

Kommentarer
Postat av: Calle

hon är inte den bästa artisten men denna låt är ju supe rbra :) och p.s jag har också videon på min blogg :P

2011-01-26 @ 09:15:37
URL: http://saeaung.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0