Hemma igen!

Nu är jag äntligen hemma igen i svinkalla Sverige :(
Men hur som helst så är jag glad att vara hemma för här är så tyst! Mina öron har fått stå ut med disco ljud dygnet runt! Massa egypter som pratar hål i dem och all trafik och byggen! Känns så jävla skönt att bara sitta ner och inte höra någonting :)

Inlägg om egyptenresan kommer lite här och där men allt samlas i kategorin Egypten resan.

Blir att handla mat idag och ta det lungt^^
Ska även fundera ut vad jag ska ge i julklapp, fanns ju bara skräp i egypten och vem vill ha något där det står egypten på när man inte ens vart där?? Så det måste göras.
Sen ska allt tvättas och ah ni vet...
Men nu ska jag ta och sova igen, puss puss


Bara en av det minst 2000 bilderna som togs^^

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0