Jösses, jag glömde

Har ju glömt av att den 11 januari fyllde bloggen 1 år!!!
Harregud vad tiden går fort när man har roligt :)

Jag hade ju en blogg innan Eddieboi som hette Ojdoj
Men eftersom någon hackade in och tog bort den så var jag tvungen att göra en ny.
Och jag älskar min blogg just nu :D

Men under dagarna har det vart mycket att tänka på och det var den 11 skolan började så därför hade jag annat att tänka på. Men mycket dåligt av mig ändå...
Men nu säger jag Grattis till mig själv som lovade att ha en blogg i minst 1 år och ah, jag lyckades.
Och visst var det ett bra datum för bloggen att fylla år på??
2011-01-11 haha :)

Aja hur som helst så får jag väl öppna min daimtårta som ligger i frysen och fira^^
Och tack till alla er som följt och kommer att följa min blogg i fortsättningen, kram på er <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis

2011-01-15 @ 19:13:03
Postat av: spank me

Oj då grattis får la man säga

2011-01-15 @ 21:50:48
Postat av: EDITA a 12 years poetry girl

I’m a poetry so take a look at my poesi ! :]



pst: kul att vi har nästan likadana smeknamn :

mitt är EDDE och ditt EDDIE , woho hahaha :D

2011-01-16 @ 17:15:41
URL: http://eeddes.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0