Kan inte stå när du ser på

Som en ängel som flyger över himmlavalven, så vilsen och kall. Så känner jag mig just nu!
Jag känner hur världen rasar runtomkring mig, något den faktiskt gör med lerskred mm...
Jag gjorde ett val som jag tyckte var bra men som jag senare ångrade, och lika fort som jag skrev så släpptes en börda lika tung som ett sömnigt ögonlock. Men ändå kommer det ta tid tills jag vet vad jag gjort för kärleken släpper än inte lika fort som att skriva hejdå... Men jag vet att jag skulle må dåligt av att stanna kvar vid lidandet.

Ingen av er förstår nog vad jag skriver just nu men det är jobbigt just nu men jag vet att glädjen är runt hörnet..
Därför tänker jag gå dit och tänka...

Äsh nu blev det än massa smörja som jag bara hade lust att skriva, men aja det blir bättre, jag lovar!
Och btw, jag har retat mig på en sak nu ganska länge!!!
Man ska få lyssna på vilken version av någon låt som helst... Det måste inte va orginalet!
Så här kommer en annan version av "utan dina andetag"

Kommentarer
Postat av: Vilma

vad fotograferar du med ? Asså viken kamera andänder du?

Svara <3

2011-02-10 @ 21:02:32
URL: http://vilmaaah.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0