Outfit..

Hej alla söta, arga, trötta läsare^^
Tänkte att det är väl på tiden att jag visar dagens outfit?

Men jag ska berätta hur dagen såg ut...
Började kl 8 och slutade vi halv 10!
Fick skolkatalogen som vissa i klassen har gjort, så awsome fast jag blev jätteful^^
Sen åt jag och Lina på Donken och sen chillade vi runt, kollade butiker och jag fick köppt mig en t-shirt till.
Rena rama fyndet, 50 kr!!! Billigt klingar fint i mina öron även om jag har mycket pengar :)
Sen gick vi ut med hunden och sen såg vi hip hip hora.

Efter det gick jag på ett möte och sedan åkte jag hem :D

Men nu ska jag kolla om det finns några roliga inne på msn så herrå :)


Jeans lager...



fyndet..

Kommentarer
Postat av: Mina!

Snygg tröja!

2011-01-20 @ 21:10:17
URL: http://hockeyolsson.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0