"Paradis ön"

Hej alla glada och nyfikna på vad jag skriver^^
Om man besöker Egypten så brukar man åka till Paradis ön som den kallas...
Dock tyckte jag att det var en helt vanlig ful strand med sina brister.
Det var vad vi först såg... Sen när jag och brorsan gick till andra sidan av ön, jo då hitta vi så fin sand och mysiga kaféer mm. Men jag tror som vanligt att bilderna talar för sig själva :D


vid hotellet

oxå vid hotellet


härligt vatten

paradis ön

båtarna flockades

Jag med snorkelutrustning^^ och så märkte vi att ön var en gammal millitäranlägning!

ego pic till vänster! Och så mötte jag en kamel när vi kom hem och visst är vi lika^^

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Ååh vad fint det ser ut!

2011-01-09 @ 22:44:23
URL: http://mathilas.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0