Rusarstorm!

Shit folk går lös på inlägget jag skrev förut!
Asså det var Ironi så in i helvete och jag skriver vad jag vill^^
Jag skrev inlägget för att få mer läsare och fick det... Så funkar bloggvärlden!

Men aja, välkommna alla nya läsare som tog illa vid sig, hahaha... (omg)

I alla fall så har Glee börjat på kanal 11
Och det finns ju ingen bättre än Kurt i den serien.
Han och Finn passar utmärkt tillsammans, men det ser ju inte programteamet!

Men i alla fall så kan Chris Colfer sjunga som bara den och det kanske inte är några "mans" toner men det är sjukt bra :D
Kolla in för klippet har fått dem flesta att gråta över hela världen, är du en av dem?

Kommentarer
Postat av: Julia BG

Folk som inte förstod att det var ironi borde ju skaffa sig lite humor!

Folk som dricker borde inte få vara utomhus!

Alla hatar vi tattare!

Blattrna förstör så mycket så dem kan vi skicka tillbaka!

Men rolig och fin blogg du har. Mycket fina bilder =)

2011-01-19 @ 22:05:00

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0