Skippa potatisen i Pastan

Tjenis, ololo, oloho
Min dag har vart mycket lång och ändå vaknade jag 8 ^^
Btw, har ni någongång sett en fet utlänsk man med stånd??
Jag fick uppleva det idag hahaha....
Satt i busskuren och den där mannen gick fram och tillbaka och "råkade" stöta till folk. När han var nära mig så såg jag att han hade stånd!!! Liksom wtf!
Sen när hon som körde bussen sa hej så sa han "wrrroohh" man ba, wtf!

Sen var jag med Lina och vi kollade in affärer och hon köppte lite parfym mm^^
Mycket trevligt<3

Sen blev det rörlig bild då vi blev klara med våran musikvideo där jag är så jävla äcklig!
Känner mig som trash när jag ser mig själv i den ;)

Sen kom bussen så sent att jag visste att jag skulle missa den på backaplan och därför ringde jag mamma som kom :) Sen köppte vi pizza för 4 dagen i rad!
Det och donken är det ända jag har ätit till middag i 8 dagar + ships^^
Känner mig så nyttig :p
Men nu när jag kommit hem så är klockan så mycket att man hinner inte med något :/


5 slutar jag på måndagar^^

Kommentarer
Postat av: Calle

är det inte äckligt med snabb mat??? :P

2011-01-31 @ 22:05:25
URL: http://saeaung.blogg.se/
Postat av: Natalie

Haha Eddie, måste bara säga att dina rubriker är awesome! :D

2011-02-01 @ 18:12:57
URL: http://nataliehenriksson.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0