Stockholm i mitt rövhål...

Som sagt, stockholm kan ta sig någonstans!
Det är snordyrt och alla boenden kostar över 200 kr per natt!!!!
Så det blir inget med stockholm på sprortlovet för att det är för dyrt..
Men det kanske bli något annat megaskoj :D

Aja, idag var det 1 lektion och den kom jag försent till tack vare en krock som hade hänt.
Men väl på lektionen så gjorde vi ingenting så jag fotoade lite på mig själv ;)
Sen hängde jag med lina och vi planerade mm... <3
Sen på bussen så somna jag, vaknade när jag skulle av i gbg. Stod och halvsov...
Hoppade på min nästa buss hem och somnade igen. Vaknade när jag skulle av. Stod på färjan och kände hur den kalla vinden gjorde mig vaken.
Gick hem och ställde mig i duschen, somnade och vaknade 1 timma senare^^
Jag är pretty tired ;)


Fick lite tips på hur man kan redigera bilder så gjorde det på lektionen^^

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0