what would you think of me now?

Sitter och kollar gamla bilder, känslosam som jag är.
Och jag hittade ganska många på Katja (min katt som dog för 2 år sedan)
Och asså jag känner mig jättepatetisk men varje dag tänker jag på henne.
Värsta av allt är att jag aldrig fick säga tack till henne...

Därför har jag bestämt att jag ska säga tack mera. Inte bara låta allt glida ur handen på mig utan att få en betydelse. Tycker alla ska säga mer tack för det är ett fint ord. Och det räcker med ett ynka ord som tack för att få någon glad, eller hur :)

Och angående kvällen så stannar jag hemma och gör något fint till min familj<3
Och nedan kommer en låt som har vart med mig i 2 år och jag älskar den än :D


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0