En tupplur

Jag är väldig seg på att göra inlägg till er men det är för att jag jobbar och efter det gör jag andra saker.
Ett jobb på Mimers Hus är inget jag kan rekomendera då det är hur tråkigt som helst!
Fast å andra sidan så gör vi det roligt med musik, kortspel och massor med annat :)
Idag så bidde det att 2 st började blåsa upp handskar och livrädd som jag är för att något ska smälla så tog jag skydd ;)
Haha synen var dock underhållande då dem började leka tuppar?? Eller kanske kossor ;)


Aja hur som helst så är det bara en vecka kvar efter denna och sen är jag fri!!!
Då blire att klippa sig, färja håret till någon snygg nyans, köpa massor med saker för att ha i resväskan och sen blire TURKIET!!! Omg, jag längtar!
Det som får mig att tänka på turkiska landet Turkiet är den här låten ;)
Ha det gött!


Vamos a la playa - Loona

Kommentarer
Postat av: Anonym

LOOONA<3

2011-07-26 @ 17:20:00
Postat av: Rabishlava

Ser ut som ni har roligt på jobbe ;P

2011-07-27 @ 18:36:15
Postat av: Anonym

WAH! Det måste jag testa fasiken!

2011-07-27 @ 20:43:03

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0