Glädjetårar sprutas överallt!

Idag är det dagen då jag, lilla knäppa jag ska få se på den sista delen av Harry Potter!
Visst är det redan uttjatat men jag måste få skriva av mig :)
Har legat vaken typ hela natten men är jättepigg, bara för att det är sista gången jag får se Harry Potter på bio!
Jag kommer väl ihåg då första filmen kom och jag satt i mitten med mamma och min bror. Då blev jag så kär att jag kunde knappt andas, magi världen blev en del av mig :)
Jag ville vara en trollkarl, få träffa alla karaktärer mm :D
Men idag tar den sagan slut och det är slut med att sitta med funderingar hur nästa film kommer bli då det inte kommer bli någon mer.
Det är tack vare alla dessa filmer som jag skriver fantasy böcker :)
Min dröm är att få göra en bok som kommer bli bio succé och som alla kommer älska...
Men men, jag längtar i alla fall till kl 17.40 då jag måste ha slutat att gråta^^

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0