Kär i mig själv

Eftersom jag spenderar ca 4-5 timmar om dagen att se på mig själv så vet jag hur jag funkar och vilka vinklar som är bäst. Så jag brukar oftast varje dag ta kort på mig själv, ibland blir bilderna assnygga men oftast blire skit... Men när det väl blir en awsome bild så tänker jag
"wow, denna bilden skulle kunna pryda ett omslag"
Och idag tog jag lite bilder och utforskade min kamera
som jag haft i ca 3 år (Canon 450 D) och en bild blev kanon!
Blev kär i mig själv eller rättare sagt i fotot! Och vrf jag skriver detta vet jag inte men jag blir så himla glad när man tar ett foto och det blir succé :D
Men men, längtar tills på fredag så sjukt mycket att jag dör långsamt här!
Harry Potter, sista delen, känns jobbigt i hjärtat men ska bli skönt med ett avslut :)
godnatt


Förstår ni hur high fashion denna bild är?? helt galet!!

Kommentarer
Postat av: Veckorevyn.com

Wow! Detta är en riktigt High Fashion bild som skulle kunna sitta på en framsida av vilken mode tidning som helst eller fotomagasin. Jag skickar ett mail till dig då jag jobbar på Veckorevyn och ska höra med chefen om detta fotot skulle kunna få plats i ett nummer i augusti. Hälsningar veckorevyn!

2011-07-12 @ 21:02:04
Postat av: LovehurtsSandra

Jisses i össes vad snygg bild! Jag är kär i dig oavsett om du är gay eller inte :D

2011-07-13 @ 18:29:58

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0