Som i en dröm

"Stilla flög hon genom natten. Så där eneklt som det skulle vara, livlöst men mjukt. Hon såg hela världen medans hennes hår smektes ömt av den svaga vinden och allt var lika vackert som när hon för första gången såg kärlek. Med en lätt ryckning for hon runt i spiraler upp mot det härligt bländande ljuset. Det var som i en dem vackraste drömmar hon haft och flög nu, hon kunde flyga som i drömmarna. Det bländande ljuset uppslukade henne och pötsligt låg hon ner på rygg, ögonen fästa upp i den vita atmosfär hon hade hamlat i. Hon kunde bara känna hur en ensam tår blötte ner ögonlocket och for sakta men vackert nerför kinden. Hon hörde ett svagt ljud, en viskning som kom inte långt där i från. En viskning som blev starkare i volymen och hon böjde sig framåt och där stod han. Hon var äntligen här, svävandes i en värld av överaskningar men utan ondska. Hon kunde nu känna för första gången hur hjärtat slog dubbelt. Hon var kär och medans hon reste sig och tog honom i handen, spreds ett leende över ansiktet på henne."

En liten bit ur en av mina böcker som jag slutat att skriva på..
Ibland måste man göra det som känns rätt
Det gjorde jag idag då jag mötte Nanna för att boka om våran resa från Grekland till Turkiet...
Det blir avgång den 17 augusti och det kommer bli väldigt roligt :)
Varför vi bytte var för att vi hade inte råd att bo i ett land som gått i konkurs :)


17 augusti - 31 augusti

Kommentarer
Postat av: hejhej

vilket hotel :D

2011-07-07 @ 22:05:30
Postat av: hejhej

vilket hotel :D

2011-07-07 @ 22:05:45

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0