som i en rysare

Alla vet vad som hände i Norge igår!
Över 90 människor är döda och allt är ett lidande just nu i Norge.
Varför jag skriver detta så sent så är det inte för att jag fick veta det nu utan för att min blogg har haft något fel så har inte kunnat göra inlägg.
Dock känns allt detta som i en rysare då mördaren skjuter ungdommar som en kallblodig jävel som aldrig åker fast.. Och det som är läskigt är att jag har börjat på en bok som just handlar om detta. Om hur ungdommar är på en ö och det kommer en mördare dit och alla försöker fly men endast 1 överlever. Förstår ni hur sinnes det är!!
Jag började skriva på den för 2 veckor sedan och nu händer detta!
HELT SINNES!

Så jag slutar att skriva den boken eftersom alla kommer tro att jag tagit allt från händelsen i Norge...
(jävla skit)

Men jag vill i alla fall skicka en tanke och ett hopp till alla drabbade och sörjande.
Ikväll brinner ljusen för alla som omkommit

Kommentarer
Postat av: Anonym

R.I.P

Stort <3 till alla i Norge

2011-07-26 @ 16:56:22

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0