5 juni rakt in i hjärtat!



Vilken dag det var!
5 juni 2011 var en av dem bästa dagarna i mitt liv!

Dagen började med att jag fick veta att jag skulle få gå själv till paraden i GBG...
Inga kompisar som ställde upp för en när det är ens typ viktigaste dag om året!
Men men, en underbart snäll och söt människa sa att jag kunde gå med honom, hans syster och hennes kompis :)
Jag blev jätteglad :D
Jag åkte därför in och det var sjukt varmt! Satt och väntade på alla möjliga platser i GBG^^




Sen mötte jag dem vid operan där även samlingsplatsen var för paradefirandet :D
Vi satt oss ner och fick en söt knapp^^
Vi fick veta att tjejer kan få stånd och annat inom sex :) lärorikt^^

Sen ställde vi oss med Bee Bar gänget och fick en t-shirt som vi skulle ha på oss :)
Sen började tåget rulla och flaggan jag köppte vifftades högt och lågt :D
Det var verkligen härligt för jag kände hur "hemma" jag var, det var en otrolig känsla
Ingen som dömde en och tusentals människor som såg oss :)
Det var verkligen härligt^^

Vi samlades sen vid avslutningen på Götaplatsen och jag måste bara säga att det var sjukt varmt!
Så vi gick därifrån och då hade sötisens syster kompis lämnat oss, så vi gick och drack vatten
Sen gick vi in på Liseberg där galan skulle vara och där 11000 skulle stå och kolla, var det beräknat
Vi stod längst fram och det var väl 35-40 grader och jag höll på att dö av värmen!
Har nog aldrig svettas så i hela mitt liv :/
Jag köppte därför 3 stora drickor till oss medan vi satt där i en och halv timme!!!

Sen började galan och värdarna var Stefan Holm och Kitty Jutbring
Det var en grym gala :D
Dock var den inte 11000 på plats så jag skulle haft med mig kameran men jag visste ju inte innan att det skulle vara så lite folk... Så det blev kassa bilder med mobilen^^ Många videoklipp men något har krånglat med designen igen så därför kommer det bara bilder..





Sen var det dags att säga hejdå till sötisen :(
Ville verkligen inte men var ju tvungen att hinna till BB finalen!
Btw satte mig bredvid Anton Hysen och det var kul det med^^

BB vanns av Simon och tur var det!!!
En underbar dag med kärlek, skratt, harmoni, dans, värme och gemenskap :D

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0