Balen 2011

Så var det bal igår ja...
Det var sjukt roligt och var värt pengarna även om vinet/maten inte var jättegott...
Men det blev en jävla fest med fulla människor överallt!
Folk tog kort till tusen och där fanns fotografer för tidningar och även kändisar fanns bland oss...
Ett engelskt par tyckte det var gulligt att jag fick bära Linas skor för hon orkade inte gå i klackat^^

En sjukt bra kväll som till slut fick sol på sig :D
Men eftersom min bror bara tog kort på andra sidan marstrand och inte på den sidan där balen ägde rum så blev det inte så många kort... Dock har jag vart med på kort på säkert minst 50 andra kameror. Så när jag får dem bilderna så kan jag lägga upp dem men jag kan lägga upp en bild på mig :)

Idag blire att hänga i stan^^

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0