Gay vecka

Mitt förra inlägg var ju speciellt!
Det var faktiskt mitt 1000 inlägg^^
Så detta blir mitt 1001 :D

Jag har haft fullt upp dem senaste dagarna
Igår hjälpte jag Lina med att fixa upp några betyg :D
Jag är verkligen en bra vän^^
Idag har jag vart med Lina och lämnat böcker i skolan :D
Gick även till Stora teatern i GBG där ett tält stod uppe och massor av gay information fanns :)
Massor med fulla studenter överallt och nästan inga bögar... dåligt!
Men men, på Söndag så ska jag gå i PRIDE PARADEN :D
För första gången och det ska bli jättekul, hoppas mina kompisar kan komma med :D

Det finns så mycket att skriva men jag tror jag hoppar det, nu ska det firas för att det är en vecka full med färg och att nästa vecka blire både BAL och STUDENT!
Kram på er<3

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0