Ps: Gissa!

Har nu sett på Ps I love you för första gången^^ haha det tog sin tid ;)
Jag kan likna filmens story med mitt egna liv som inte varit lätt
Men liksom filmen så har jag gått vidare utan att fastna i träsket
Jag har haft svåra stunder efter allt som hände innan andra året på gymnasiet...
Ett liv som har vart i en skräcktunnel 24/7 och jag kunde inte ta mig ur!
Hur som helst så vände mitt liv under gymnasiet och jag har många att tacka men det finns bara en som kan ta åt sig ära åt mitt kliv ut ur träsket och ur mörkret i tunnel och det är Katja!
Kärlek som kärlek, spelar ingen roll om det är mellan ett hetero par, gaypar, djur och människa, mellan djur, mellan någonting annat lika vackert, för visst är det vackert. Att älska någon.
När väl den man älskar går bort så bär man med sig den man älskar tills den dag då man själv går bort
För dem finns i våra tankar, sinnen, hjärtan och runt omkring. Dem behöver inte alltid vara i närheten även om man så gärna vill ha dem så tätt intill. Utan det räcker att dem finns för att våra hjärtan ska tro det
Jag är en helt annan person idag än förut och jag har börjat ett nytt liv!
Jag kanske inte ser henne längre framför mig men jag kan fortfarande se henne när jag behöver henne...
Därför har jag likaså som många andra en likhet mellan oss och filmen
Saknad är något för att man ska bli stark, något som händer hos alla

Om du är ensam, tänk att alla andra runt dig också är ensamma och tillsammans blir ni en gemenskap

ps: Följ era drömmar för dem ni älskar vill inget annat än att du ska uppfylla dem

 
Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0