brr..kvitrr...brrr...

Idag har det varmt varmt och mysigt men ändå finns det frost, is och snö kvar.
Och då vet man att våren är på väg :D

Jag har städet, ätit räkor för tredje dagen i rad. Mamma köppte ju 2 kilo så det tar ett tag innan det tar slut haha...
Sen har jag slappat och sett på solsidan och BB.
Skönt att Cilla åkte men den jag vill ha ut ur Big Brother är Gurkan!
Han är fet som en boll och har IQ som en sten!
Nee, Martin eller Vanessa ska vinna!!

Hur som helst så ska jag sova nu men innan det så kommer det här 2 bilder från idag :D
Använde mitt nya objektiv...



dock skulle jag nog inte ha förminskat bilderna men eftersom blogg.se cpar sönder så måste jag minska storleken på alla bilder nu tills dem gör något åt det...

Kommentarer
Postat av: vikarien

Ojsan vad fina bilder, fotograf?

Verkligen en jättefin blogg du har.

2011-03-07 @ 08:28:25

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0