Dynamik i fisksåsen

Hej hå med ett stort förlåt för dålig uppdatering^^
Vart väldigt sjuk men mår kanonis nu :D
Känns fortfarande i kroppen men inte så konstigt när jag fick en sjukdom som man kan bli förlamad av^^
Men jag har alltid tur så det inträffade inte :D

Idag har jag, Nanna och Frida bokat om våran resa!!!
Jesus, amen och jag lovar och svär på gud!
Vi ska åka till samma ö :p
Men hotellet vi ska bo på blir nu Mavrikos
Ett hotell med lägenheter, och vi ska ha en 2 rums lägenhet med kök och 4 sängar :D
Det är oxå ett väldigt bra hotell, inga besvikna gäster^^
Så det kommer bli awsome<3

Sen köppte jag ett par crocker jeans idag för första gången, jättebekväma och jag tog en större storlek än vad jag har för jag har börjat styrketräna typ :p och jag har bestämt att äta så mycket jag kan^^

Sen kan jag ju bara säga att det är typ storm ute, hej och hå mitt hår ser förjävligt ut haha...


Längtar<3


schnygga jeans :D

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Ser ju asnice ut! :) Fy vad jag med blir sugen på att dra utomlands snart.

2011-03-24 @ 16:58:19
URL: http://mathilas.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
RSS 2.0